Monday 24 June 2013

MAJLIS MALAM PRAGRADUASI MAHASISWA SEJARAH (BATCH 2009-2013)

Assalamualaikum wbt.
Salam sejahtera..
Haiiiii.....


Fuhh...Lama. Sangat lama tak menulis kat sini. Jenguk pun tidak. Dasyat penangan tahun akhir. Hihiks. Padehal, Facebook on 24jam. Puihhh.... Cukuplah intro yang tak bersopan. (^.^)

Rasanya sebab lama sangat menyepi, niat hati lepas nih blog nih nak diprivatekan. Kiranya, blog nih just untuk tatapan diri sendiri sahaja. Mungkin. Tengoklah macam mana. Sebab, makin dewasa nih, terlalu banyak benda yang dipendam, nak diluah, nak dikongsi, bukan semua benda boleh dikongsi dengan orang, hatta mak ayah sendirikan. So, tengoklah macam mana.

Sebelum tuh, dengan rasa syukurnya, saya mengumumkan bahawasanya saya adalah ALUMNI UPSI. That's mean, saya telah tamat pengajian di UPSI. Tamat pengajian secara unofficial lah kan. Sebab, keputusan tak keluar lagi. Kita tak tahu apa akan berlaku. Serius, keadaan ini sangat menakutkan. Grrr....

Apa-apa pun, marilah melayan perasaan dengan sedikit cebisan kenangan ini. Erm, walaupun tak semua baca blog nih (memang pon!) saya ucapkan terima kasih atas kepercayaan pihak penganjur/pelaksana yang memberi peluang untuk saya berdiri di atas pentas sebagai salah seorang penyampai anugerah. Kecil dan biasa bagi orang lain, tapi besar dan hebat bagi saya. Walaupun dalam batch saya ada terlalu ramai orang hebat yang tak tercapai dek akal kita yang biasa nih. Tapi saya diberi peluang dan kepercayaan, terima kasih sangat. Bagi yang tak suka tuh, maaflah, anda tidak terpilih. Hihiks. (Ada aku kesah kau suka ke tak?)

Baju, sendiri.
Makeup, Fadz Mahad. Just nice. I loike it. 
My love, my soul.
Friends, takkan ada ganti.
Di sini.
Semua di sini. 
Hehiks. Ada sesuatu di sini.
Moments to remembered.
Priceless. Kesempatan terakhir.
Pensyarah saya. 
Antara yang disajikan, semuanya menyelerakan.
Makan. Masa nih makan puas-puas. Sepuasnyalah. Sebesar-besar mulut saya bukak. Puas sangat.
Buddies, hehehe.
Setengah daripada semua. 

Ok, cukup. Setakat ini dulu. ;)

2 comments:

Mata Pena Fadz said...

sape kata x de org baca. .
ha.....rindu taw ;')

Mata Pena Fadz said...

sape kata x de org baca. .
ha.....rindu taw ;')