Saturday 15 December 2012

Langkawi : Island Hopping, Underwater World, Casserole

Assalamualaikum wbt.
Salam sejahtera.

Letih. Penat. Malas. Tapi still nak berlagak dengan korang. Hahaha. Nih baru pergi Langkawi, kalau sampai saya pergi Korea, siaplah, bukan blog jer, siap dengan Facebook upload beratus-ratus keping gambar. Puihh. Hahahaha.

Kalau bijak, hok mana se saya?
Rahmad's Chalet/Homestay
Saya dah tua, siap berkedut mata. =(
Tak nampak orangnya tak pe. Yang penting nama Langkawi tuh nampak. Dah modelnya ketot. =P
Mama Ayah. Love you. Sorry selalu tak dengar cakap. *Bukan anak derhaka tapi nakal, =P*
Mama kat Beras Basah
Pantai di Beras Basah
Ni masa kat tempat ikan. Gila, ikan tuh semua ganas dan kelaparan. Nak masuk sini kena tambah RM20 per person. Tak berapa berbaloi ah. =(
Okey, Tasik Dayang Bunting. Serius, sampai sekarang, lutut dan betis saya menggeletar sebab kena mendaki untuk sampai kat tasiknya. 
1#Ayah, Mama, Atuk
2#Us taken by Amie
3#Sibling forever
Perjalanan dan keadaan di Tasik Dayang Bunting




Casserole dah selamat dibeli, memang seronoklah nak mem'baking-baking'. Tapi, memula nak buat aiskrim yang belajar daripada blog cik Epal dulu. Hoorayyyy!!!!


Sorry sebab mood saya swing. Jadi, walaupun nak berlagak, tapi malas nak menulis. Jamu ler mata dulu. =)
Thanks menjenguk sini, love love korang.

No comments: