Wednesday 24 October 2012

I LOVE YOU BUT WE'RE NOT MEANT FOR TOGETHER

Assalamualaikum wbt.
Salam sejahtera.



Ya Allah,
Seandainya dia yang KAU catatkan milikku,
Seandainya daripada rusuknya KAU ciptakan aku,
Seandainya dia tempat aku melabuhkan setia,
Seandainya dia pembimbingku ke syurga,
Kau tetapkanlah hatiku dan hatinya.
Kau dekatkan hati kami.
Kau kuatkan kami dalam perbezaan jarak, taraf dan hidup kami.
Semoga janji dan impian kami direstui olehMu.


Ya Allah,
Kalau aku tersilap membuat pilihan,
Kalau aku tersilap membuat keputusan,
Kalau aku tersilap meletakkan perasaan,
Redhakan aku pada kehilangannya.
Lupakan aku pada kenangan.
Kembalikan aku pada permulaan.
Sesungguhnya aku percaya pada ketentuanMu.
Allah, Engkau sebaik-baik perancang.
Allah, Engkau cinta pertamaku sebelum dia.



Cintakan aku pada agama sebelum aku mencintai insan lain.

No comments: