Monday 13 February 2012

::: Baucar Buku 1 Malaysia :::

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...
Salam 1 Malaysia...

Mari mengucapkan syukur atas kurniaan Allah swt yang tidak terhingga buat kita ini...Dengan itu, saya telah menggunakan baucar buku itu dengan membeli-belah dengan jayanya....Apa yang selama ini sayang nak beli dengan duit biasiswa, telah saya beli menggunakan baucar buku ini...


Kebanyakannya untuk adik yang akan mengambil PMR tahun nih...Doakan adik saya ya...


Mesti ramai yang rasa menyampah kan...Hahaha...Terpulang...Yang pasti, rasamu bukan rasaku...


Baucar RM200, Alhamdulillah...Namun berharap, kenaikan harga barang dapat dikawal...Baru beli sedikit barangan, dah cecah RM100...Jadinya??? Semoga siapa juga yang memegang tampuk pemerintahan dapat melihat kesengsaraan rakyat...Syukur, nasib saya dan keluarga agak baik, namun, ada yang tidak bernasib baik...Seperti seorang ayah yang saya temui...Anak masuk universiti, tapi, beliau tidak pernah menjejakkan kaki ke universiti anaknya..Hanya mampu bergembira dengan kejayaan anaknya...Saya berharap, pak cik tersebut dimurahkan rezeki agar beliau dapat datang ketika konvokesyen anaknya kelak...



Sekian, terima kasih..Till then, bye-bye...

No comments: