Thursday 14 June 2012

Bukan sesiapa. Tapi seseorang yang akan awak ingat~

Assalamualaikum wbt.
Salam sejahtera.


Saya bukan siapa-siapa pada awak.
Awak ada ramai kawan yang lebih baik dan lebih memahami.
Tapi, saya mahu awak tahu, saya menghargai kehadiran awak di sisi saya.
Lillahi taala.
Walaupun saya tak sepenting orang lain dalam hidup awak, saya berharap satu hari nanti, awak akan gembira kerana kita pernah berkenalan dan menjadi teman.
Dan awak akan tersenyum apabila mendengar nama saya.
Hey, that's my friend!




Walaupun saya kawan yang sangat gonjol.
Tak pernah serius bila bercakap.
Suka menyakat dan buat awak pening.
Selalu jugak mintak teman pergi tandas sampai awak bosan.
Lepas tue asyik hantar mesej, 'Macam mana nie? Macam mana nie?'
Sorry, sememangnya saya mempunyai habit suka bercerita sampai pendengar hilang kawalan diri. =(
Tapi, saya akan mengingati semua kata-kata awak pada saya. Terutamanya masa perjalanan balik kita dari Behrang. I will.




Pinjam ayat~ Hohoho.

Saya jugak tak mampu menghadiahkan sesuatu yang mahal kepada awak. 
Saya juga pernah kata bahawa saya takkan beri awak barangan kesukaan awak tapi saya akan beri barangan kesukaan saya.
Supaya awak akan pakai dan ingat sampai akhir hayat tentang saya. 
Y(^__^)





Dedicated to my friend, As, happy belated birthday. 


Till then, hari nie akan meninggalkan bumi Tanjong Malim, doakan perjalanan selamat sampai ke Johor. Kawan-kawan, gonna miss you guys. 


3 comments:

Anonymous said...

Take care...jgn bwa kete laju2

mySara said...

Bambam!

happy holidays. take care jugak! <3

Unknown said...

Siapakan Anon yg baik hati nie? Bagilah nama. Hihiks. Thanks.

Maiyo: Sem8 nnti dah tak tembam dah. Tak percya? kita diet cecukup eh. makan hati sbb rindu kat korang. Hihiks. Awak pun take care. Jangan lupa sy di sini. Luve you ketat2